آگهی مناقصه عمومی

26 مهر 1404

آگهی مناقصه عمومی

(یک مرحله ای)

شهرداری رشت ازرديف کداعتباري پيش بيني شده در بودجه مصوب سال 1404 در  نظر دارد مناقصه عمومی (یک مرحله ای) واگذاری خدمات حفاظت فیزیکی اماکن، ساختمانهای اداری، تاسیسات و غیره شهرداری وسازمانهای تابعه و هدایت راه­بندها توسط نیروی انسانی را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه­گران و بازگشایی پاکت­ها ازطریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس:WWW.SETADIRAN.IR  انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران واجد شرایط داراي مجوز معتبر
در امور خدمات حفاظتی و مراقبتی از نیروی انتظامی (پلیس پیشگیری فراجا)
در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

تاریخ انتشار مناقصه در سامانه : در تاریخ 08/07/1404 می­باشد.

مهلت دریافت اسناد مناقصه از سایت  :08/07/1404 لغایت 12/07/1404از ساعت 8 صبح الی 19

مهلت ارسال پیشنهاد :13/07/1404 لغایت  26/07/1404تا ساعت 10 صبح

تاریخ بازگشایی: راس ساعت 11 صبح   روز شنبه مورخ 27/07/1404 در  دفتر کمیسیون معاملات شهرداری  به نشانی رشت میدان گیل ساختمان مرکزی شهرداری رشت قرائت می شود. حضور شرکت کنندگان در جلسه مزبور بلامانع  است

* پیشنهاد دهندگان می بایست مبلغ 21.975.028.300ریال را به بعنوان سپرده شرکت درمناقصه بصورت ضمانتنامه بانکی (كه از تاريخ تحويل پاكات به دبيرخانه شهرداری رشت سه ماه اعتبار داشته باشد) یا به صورت وجه نقد به حساب شماره 64021122122535  به نام حساب تمرکز وجوه سپرده خزانه داری شهرداری بانک مهر شعبه طالقانی  واریز وضمن بارگذاری در سامانه ستاد در پاکت الف قرارداده و در موعد مقرر به دبیرخانه شهرداری رشت به نشانی فوق الذکر تحویل  نمایند، لازم به ذکر است که ارائه پول یا چکهای مسافرتی و یا چک تضمین بعنوان سپرده قابل قبول نمی­باشد.

*مدت قرارداد به مدت یکسال

* هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد .

* سایر شرایط و اطلاعات در اسناد مناقصه مندرج می باشد .

* بدیهی است شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد به منزله قبول شروط شهرداری رشت می باشد .

اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارائه پاکت های الف :آدرس رشت میدان گیل ساختمان مرکزی شهرداری رشت

 

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی یکپارچه (شماره 2/13/24-1404)

27 مرداد 1404

بسمه تعالی

نوبت اول

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی یکپارچه (شماره 2/13/24-1404)

1)نام دستگاه مناقصه گزار: شهرداری رشت 

عنوان پروژه

برآورد اولیه

 ( ریال)

میزان سپرده شرکت در مناقصه (ریال)

مدت اجرای پروژه

پایه

رشته

احداث دیوار حفاظتی ابن سینا و پل طالشان شهر رشت

447/072/549/127

623/453/377/6

8 ماه

5

راه

احداث پل 20 متری گاز به جاده پیر بازار شهر رشت

515/646/172/414

326/632/708/20

15 ماه

5

راه

2)شرح مختصر موضوع مناقصه و میزان سپرده:

 

3)تاریخ چاپ آگهی: نوبت اول روز دوشنبه  20/05/1404 و نوبت دوم روز  چهارشنبه مورخ 22/05/1404

4)مهلت خرید اسناد: از روز دوشنبه مورخ 20/05/1404 تا روز دوشنبه  مورخ 27/05/1404

5)محل خرید اسناد: از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت

6)مهلت بارگذاری اسنادتوسط مناقصه گر: تا ساعت 13 روز چهارشنبه مورخ 12/06/1404 از طریق سامانه ستاد

7) مهلت و محل تحویل پاکت الف : تا ساعت  13 روز چهارشنبه مورخ 12/06/1404 دبیرخانه معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی واقع در میدان گیل-پایانه مسافربری-ساختمان معاونت حمل و نقل و امورزیربنایی شهرداری رشت

 

8)  شرایط اختصاصی خرید اسناد مناقصه:

1-8-داشتن رتبه و ظرفیت مجاز کار و متناسب با ظرفیت مجاز بر اساس برآورد اولیه پروژه از سوی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست محترم جمهوری

2-8- داشتن گواهینامه صلاحیت ایمنی کار

 

9) مدت اعتبار پیشنهادهای مناقصه: سه ماه از تاریخ بازگشایی پیشنهاد قیمت

 

10) ساعت ، روز و محل بازگشایی اسناد ارزیابی کیفی : ساعت 8 صبح روز شنبه مورخ 15/06/1404 شهرداری رشت (دفترمعاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت) و پیشنهادهای واصله مناقصه گران دارای حداقل امتیاز ارزیابی کیفی  ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 16/06/1404  شهرداری رشت (دفترمعاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت) بازگشایی خواهد شد حضور یک نفر نماینده از طرف هر یک از پیشنهاد دهندگان در جلسه افتتاح پیشنهادات آزاد است، ضمنا ً آگهی مناقصه در پایگاه اینترنتی ثبت گردیده است.

 

شهرداری رشت

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی یکپارچه (شماره 2/13/24-1404) نوبت دوم

27 مرداد 1404

بسمه تعالی

نوبت دوم

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی یکپارچه (شماره 2/13/24-1404)

1)نام دستگاه مناقصه گزار: شهرداری رشت 

عنوان پروژه

برآورد اولیه

 ( ریال)

میزان سپرده شرکت در مناقصه (ریال)

مدت اجرای پروژه

پایه

رشته

احداث دیوار حفاظتی ابن سینا و پل طالشان شهر رشت

447/072/549/127

623/453/377/6

8 ماه

5

راه

احداث پل 20 متری گاز به جاده پیر بازار شهر رشت

515/646/172/414

326/632/708/20

15 ماه

5

راه

2)شرح مختصر موضوع مناقصه و میزان سپرده:

 

3)تاریخ چاپ آگهی: نوبت اول روز دوشنبه  20/05/1404 و نوبت دوم روز  چهارشنبه مورخ 22/05/1404

4)مهلت خرید اسناد: از روز دوشنبه مورخ 20/05/1404 تا روز دوشنبه  مورخ 27/05/1404

5)محل خرید اسناد: از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت

6)مهلت بارگذاری اسنادتوسط مناقصه گر: تا ساعت 13 روز چهارشنبه مورخ 12/06/1404 از طریق سامانه ستاد

7) مهلت و محل تحویل پاکت الف : تا ساعت  13 روز چهارشنبه مورخ 12/06/1404 دبیرخانه معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی واقع در میدان گیل-پایانه مسافربری-ساختمان معاونت حمل و نقل و امورزیربنایی شهرداری رشت

 

8)  شرایط اختصاصی خرید اسناد مناقصه:

1-8-داشتن رتبه و ظرفیت مجاز کار و متناسب با ظرفیت مجاز بر اساس برآورد اولیه پروژه از سوی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست محترم جمهوری

2-8- داشتن گواهینامه صلاحیت ایمنی کار

 

9) مدت اعتبار پیشنهادهای مناقصه: سه ماه از تاریخ بازگشایی پیشنهاد قیمت

 

10) ساعت ، روز و محل بازگشایی اسناد ارزیابی کیفی : ساعت 8 صبح روز شنبه مورخ 15/06/1404 شهرداری رشت (دفترمعاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت) و پیشنهادهای واصله مناقصه گران دارای حداقل امتیاز ارزیابی کیفی  ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 16/06/1404  شهرداری رشت (دفترمعاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت) بازگشایی خواهد شد حضور یک نفر نماینده از طرف هر یک از پیشنهاد دهندگان در جلسه افتتاح پیشنهادات آزاد است، ضمنا ً آگهی مناقصه در پایگاه اینترنتی ثبت گردیده است.

 

شهرداری رشت

آگهی مناقصه عمومی (یک مرحله ای)

18 مهر 1403

آگهی مناقصه عمومی

(یک مرحله ای)

شهرداری رشت ازرديف کداعتباري پيش بيني شده در بودجه مصوب سال 1403در  نظر دارد مناقصه عمومی (یک مرحله ای) واگذاری خدمات حفاظت فیزیکی اماکن، ساختمانهای اداری، تاسیسات و غیره شهرداری وسازمانهای تابعه و هدایت راهبندها توسط نیروی انسانی را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکتها ازطریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس:WWW.SETADIRAN.IR انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران واجد شرایط داراي مجوز معتبر 
در امور خدمات حفاظتی و مراقبتی از نیروی انتظامی (پلیس پیشگیری ناجا) در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

تاریخ انتشار مناقصه در سامانه تاریخ 10/07/1403 میباشد.

مهلت دریافت اسناد مناقصه از سایت  :10/07/1403 لغایت 18/07/1403از ساعت 8 صبح الی 19

مهلت ارسال پیشنهاد :19/07/1403لغایت 29/07/1403تا ساعت 14

تاریخ بازگشایی: راس ساعت 10صبح روز دوشنبه مورخ 30/07/1403در دفتر کمیسیون معاملات شهرداری  به نشانی رشت میدان گیل ساختمان مرکزی شهرداری رشت قرائت می شود. حضور شرکت کنندگان در جلسه مزبور بلامانع  است

* پیشنهاد دهندگان می بایست مبلغ 16.101.149.380 را به بعنوان سپرده شرکت درمناقصه بصورت ضمانتنامه بانکی (كه از تاريخ تحويل پاكات به دبيرخانه شهرداری رشت سه ماه اعتبار داشته باشد) یا به صورت وجه نقد به حساب شماره 64021122122535  به نام حساب تمرکز وجوه سپرده خزانه داری شهرداری بانک مهر شعبه طالقانی  واریز وضمن بارگذاری در سامانه ستاد در پاکت الف قرارداده و در موعد مقرر به دبیرخانه شهرداری رشت به نشانی فوق الذکر تحویل  نمایند، لازم به ذکر است که ارائه پول یا چکهای مسافرتی و یا چک تضمین بعنوان سپرده قابل قبول نمیباشد.

*مدت قرارداد به مدت یکسال 

* هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد .

* سایر شرایط و اطلاعات در اسناد مناقصه مندرج می باشد .

* بدیهی است شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد به منزله قبول شروط شهرداری رشت می باشد