• تاریخ انتشار : 1403/08/07 - 13:24
  • تعداد بازدید : 54
  • تعداد بازدیدکننده : 54
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
معاون شهردار رشت در صحن علنی شورای شهر تشریح کرد؛

طرح طبقه بندی مشاغل بیش از ۴۰۰ پرونده ادامه روند تبدیل وضعیت کارکنان مشمول ایثارگری ثبت ورود اطلاعات کارکنان در سامانه شفافیت

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری رشت در جلسه علنی شورای شهر ضمن بیان اقدامات انجام شده گفت: اقدامات این اداره در قالب مدیریت سرمایه انسانی، نوسازی و تعهد اداری برنامه و بودجه برنامه ریزی شده است.

به گزارش امور ارتباطات شهرداری رشت، علی بهارمست در یکصد و چهل و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت به تشریح اقدامات و عملکرد این اداره پرداخت و اظهار کرد: اقدامات این اداره در قالب مدیریت سرمایه انسانی، نوسازی و تعهد اداری برنامه و بودجه برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه در مدیریت سرمایه انسانی ۴ اداره منابع، دبیرخانه ادرای و بایگانی ، اداره رفاه و خدمات عمومی و  ایثارگران فعال است، افزود:تعداد گروه های انسانی شهرداری رشت در حال حاضر به تفکیک تعداد پاکبانان، وضعیت استخدامی و مدارک تحصیلی شامل ۷۳۸ کارمند رسمی در مقاطع دکتری، ارشد ، کارشناسی و فوق دیپلم و ۲۵۰ نفر کارمند پیمانی، ۳۴۱ کارمند قراردادی، ۴۹ کارگر رسمی و ۳۸۵ نفر قراردادهای کارگری مشغول به فعالیت هستند.

بهارمست ادامه داد: اقداماتی که در اداره منابع انسانی و کارگزینی انجام شده شامل ورود اطلاعات کلیه کارکنان در سامانه شفافیت که بسیار مهم است در حال ثبت و در سال جاری نیز مراحل نهایی و ورود اطلاعات کارکنان در حال انجام است.

وی تصریح کرد: طرح طبقه بندی مشاغل که بیش از ۴۰۰ پرونده اعم از انتصابات، ماموریت و انتقال کارکنان احکام سالانه کارکنان ، کارگری، قراردادهای خرید خدمت و احکام مختلف را داشته ایم.

بهارمست با اشاره به اینکه برای اولین بار در اردیبهشت ماه احکام جدید صادر شده و حقوق جدید با احکام جدید پرداخت شده است، گفت: احکام برای کارگران شهرداری که از سال ۹۳ مانده بود نیز صادر شده است.

وی با تاکید بر اینکه سامانه شفافیت هر معاونت و حوزه ها و آیتم های آن به روز رسانی شده است، تصریح کرد: فرم های ارزشیابی، ادامه تبدیل وضعیت کارکنان مشمول ایثارگری در طول ۶ ماه صورت گرفته است و ۳۲۲ نفر افرادی که متقاضی بودند فرایند کاری آورده شده ، کیفی سازی صورت گرفته  که در مرحله نهایی و گزینش قرار دارد.

وی به برخی اقدامات این اداره اشاره کرد و ادامه داد: رفاهی، بررسی پرونده پزشکی، معرفی پرسنل برای تخفیفات ویژه در فروشگاه ها و... معرفی دریافت تسهیلات، تحت پوشش بیمه قرار گرفتن، صدور معرفی نامه بیمه ، آرامستان ، ارسال دستورالعمل خدمات رفاهی ، تسهیل سفرهای زیارتی و...که در حال انعقاد قرارداد است،بررسی پرونده بیماران صعب العلاج ، در حوزه ایثارگران، هماهنگی با شهرداری  و تبدیل وضعیت ایثارگران  بخشی از عملکرد این اداره است.

وی افزود: در حوزه آموزش، کتابخانه های عمومی، به روز رسانی اولویت های پژوهشی، چاپ مقالات اولین همایش ملی شهر خلاق، نوآوری و توسعه پایدار، بررسی پرونده ارتقای شغلی همکاران براساس مقالات پیگیری ساختار سازمان شهرداری  بخشی دیگر از اقدامات این اداره به شمار می رود.

بهارمست تأکید کرد: تمامی این اقدامات با هدف ارتقای کیفیت خدمات ‌رسانی به شهروندان و بهبود عملکرد شهرداری رشت انجام گرفته است.

  • گروه خبری : اخبار شهرداری
  • کد خبر : 1936
کلمات کلیدی
زهرا رضوی
خبرنگار

زهرا رضوی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید