مسعود عباسنژاد رئیس شورای شهرستان رشت؛
روابط عمومیها نوک پیکان پاسخگویی به جامعه هستند
وی با بیان اینکه روابط عمومی صرفاً یک نهاد اداری نیست، بلکه یک مجموعه پویا و اثرگذار در ساختار مدیریت شهری است، گفت:روابط عمومیها با ایفای نقش فعال و ارتباط مؤثر میان مردم و مدیران، میتوانند اعتماد لازم را برای مشارکت عمومی در اداره امور شهر فراهم کنند.
عباسنژاد افزود:اگر انعکاس فعالیتها و خدمات مجموعه مدیریت شهری توسط روابط عمومیها نباشد، مردم از حجم تلاشها و خدمات شبانهروزی نهادها و سازمانها بیاطلاع میمانند و این امر بر سرمایه اجتماعی و میزان مشارکت اثر منفی میگذارد.
وی با اشاره به جایگاه خطیر روابط عمومی در پاسخگویی به افکار عمومی اظهار داشت:امروز روابط عمومیها نوک پیکان پاسخگویی به جامعه هستند و خوشبختانه عملکرد مدیریت ارتباطات شهرداری رشت و همکارانشان رضایت شهروندان را در پی داشته است.
رئیس شورای شهرستان رشت همچنین با تأکید بر اهمیت نقش انتقالدهنده روابط عمومیها، تصریح کرد:روابط عمومیها نباید تنها به بازتاب اقدامات بسنده کنند، بلکه باید با شنیدن و انتقال دغدغههای مردم به مدیران، نقش واقعی خود را ایفا کنند.
وی در پایان خواستار توجه جدیتر مدیران به جایگاه روابط عمومیها در مناطق و سازمانها شد و خاطرنشان کرد:نباید روابط عمومی را صرفاً در حد یک صفحه مجازی دید. این واحدها باید در همه ابعاد برنامهریزی، پاسخگویی و تصمیمسازی برای مدیریت شهری ایفای نقش کنند.
نظر دهید