• تاریخ انتشار : 1403/05/07 - 00:30
  • تعداد بازدید : 300
  • تعداد بازدیدکننده : 294
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نماینده رشت و خمام در مجلس:

رفع مشکل فاضلاب رشت نیازمند ١٠ هزار میلیارد بودجه است

رشت- نماینده رشت و خمام در مجلس بابیان اینکه رشت با سه مشکل اساسی فاضلاب، پسماند و ترافیک مواجه است، گفت: یکی از مهم ترین مسئله پیش روی شهرداری رشت مسئله فاضلاب است که حداقل نیازمند بالای 10 هزار میلیارد بودجه است.

به گزارش امور ارتباطات شهرداری رشت، جبار کوچکی نژاد صبح شنبه در نشستی با اعضای شورا و شهردار رشت با اشاره به حجم کارهای عمرانی شهرداری رشت اظهار کرد:با توجه به حجم فعالیت های عمرانی شهرداری، کمک ها عمدتا محدود بوده اما تلاش شد تا با اختصاص ردیف بودجه، در مسیر فعالیت عمرانی منابعی تخصیص داده شود. 
 
وی با اشاره اینکه برای جاده تهران حدود ۵٠ میلیارد و جاده لاکان ٣۵ میلیارد بودجه درنظر گرفته شده است، گفت: طبق جدول ٢٠ در نظر داریم تا مسیر کوچصفهان به سه راه  ملکی به منظور رفت و آمد تریلی ها و کاهش ترافیکی محوری باز شود. 
 
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر بازگشایی های خیابان ها افزود:برای کاهش ترافیک و خروج مردم از شهر باید راه های جدیدی باز شود تا مشکل ترافیکی کاهش پیداکند.
 
کوچکی نژاد با بیان اینکه رشت با  سه مشکل اساسی فاضلاب، پسماند و ترافیک مواجه است، تصریح کرد: یکی از مهم ترین مسئله پیش روی شهردار رشت  مسئله فاضلاب است که حداقل نیازمند بالای ١٠ هزار میلیارد بودجه است. 
 
وی با تاکید بر حل مسئله پسماند که تا الان به سرانجام نرسید، افزود: حل  مسئله ترافیک نیز  یکی از موضوعات مهم شهر رشت است که اقدامات عمرانی شهرداری در مسیر کاهش این مسئله است. 
 
کوچکی نژاد افزود: از منبع بهینه سازی ۵ هزار میلیارد در بحث حمل و نقل داخلی در نظر گرفتیم لذا این کار سنگین و انبار شده است از این رو، مردم از شورای شهر و شهردار مطالبه  می‌کنند.
  • گروه خبری : اخبار شهرداری
  • کد خبر : 1177
کلمات کلیدی
زهرا رضوی
خبرنگار

زهرا رضوی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید