شهرداری رشت
۱۳۹۶ دوشنبه ۲۰ آذر
صفحه اصلی ورود اعضا
معاونت سازمان
 شرح وظایف اداره اداری- مالی سازمان عمران شهرداری رشت :
  • بررسی و اتخاذ تصمیم در مورد طرح ها، تهیه و تدارک ملزومات و وسایل مورد نیاز سازمان با رعایت اصول صرفه جویی و صرفه و صلاح سازمان و در چارچوب اهداف کلی
  • انجام کلیه امور اداری و مالی سازمان
  • نظارت بر امور کارگزینی-خدمات عمومی، دبیرخانه، چاپ و تکثیر
  • تهیه و تدارک کلیه اقلام مورد نیاز سازمان با رعایت قوانین و مقررات مالی سازمان
  • شرکت در کمیسیون ها و جلسات مربوط وتهیه گزارش لازم جهت استحضار مدیرعامل
  • تهیهگزارشهای مالی و ترازنامه و تفریغ بودجه سالانه و بررسی و تایید آنها
  • نظارت بر تهیه نامه ها، بخشنامه ها،دستور العملها و طرح تصویبنامه ها
  • انجام کلیه اموریکه در حدود وظایف از طرف مافوق ارجاع می شود و سایر وظایف مربوط به شغل.
 

1392/04/09
پل هاي ارتباطي شما با شهرداري
سامانه پيام كوتاه:  1000000137
ايميل : Info@rasht.ir
پيام گير : 137
مناقصه و مزایده
داده ای برای نمایش وجود ندارد
Powered by DorsaPortal